به وب سایت دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران خوش آمدید
رده بندی SJR

با توجه به اینکه چاپ مقالات در مجلات دسته Q1 از سیستم رده بندی SJR دارای امتیاز بیشتری در ارزشیابی مراکز تحقیقاتی است، لیست برخی از مجلات مرتبط با فعالیت های موسسه که در این رده بندی در گروه Q1 ( چارک بالاتر) قرار دارند فهرست شده است. لینک
در ضمن لیست کامل مجلات در آدرسwww.scimagojr.com  موجود است.

اطلاعیه مهم

قابل توجه مجریان طرح های تحقیقاتی، اساتید و پژوهشگران

مقالات و نتایج حاصل از طرح تحقیقاتی باید با  affiliation زیر چاپ و منتشر گردد:

Research Institute for Islamic and Complementary Medicine, School of Iranian Traditional Medicine, Iran University of Medical Sciences

 قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده

مقالات و محصولات علمی حاصل از پایان نامه باید با affiliation های زیر چاپ و منتشر گردد:

 Research Institute for Islamic and complemetary Medicine, School of Iranian Traditional Medicine, Iran University of Medical Sciences
Student Research Committe, Iran University of Medical Sciences

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 214
 بازدید امروز : 64
 کل بازدید : 28818
 بازدیدکنندگان آنلاين : 14
 زمان بازدید : 0.9131
امور اداری

معرفی:

  • سرپرست امور اداری: آقای محمد اسماعیل اسفندیار

  • کارشناس: خانم استاد عبدالله

واحدهای تحت پوشش

کارپردازی و امور رفاهی

مسئول: آقای ربیعی

انبار

مسئول: سرکار خانم استهدم

تاسیسات

مسئول: آقای اکبری

خدمات

مسئول: آقای یوسف‌زاده

نقلیه

مسئول: آقای اسفندیار

وظایف:

-انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش‌ها، آموزش، طبقه‌بندی مشاغل و تهیه پیشنهادهای لازم جهت ارسال به مرجع ذیربط

-تهیه مجموعه هدف، وظایف و پست‌های سازمانی پیشنهاد آن به مرجع ذیربط جهت تائید

-جمع آوری و تجزيه و تحليل اطلاعات در زمينه قوانين و مقررات اداری و استخدامی و نظارت بر حسن اجرای آن

-تشریک مساعی در تنظیم آئین نامه‌ها، بخشنامه ها و دستورالعمل‌های مورد لزوم در ارتباط با دانشکده

-راهنمایی كاركنان تحت سرپرستي و سازماندهي فعاليت‌هاي مربوطه و تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود اختيارات و مسئوليت واحدهاي تحت سرپرستي

-ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و کارآمد و نگهداری نیروهای لایق و شایسته موجود

-شركت در كميته‌ها، سمينارها و جلسه‌هاي مختلف و گزارش‌هاي لازم جهت استحضار مقام محترم اداری و مالی دانشكده

-هماهنگ نمودن فعالیت واحدهای تابعه با برنامه‌ها، هدف‌های مورد نظر و خط مشی کلی تعیین شده

-صدور دستورات لازم به‌منظور ايجاد هماهنگي بين واحدهاي تحت سرپرستي

-نظارت بر حسن انجام امور كارگزيني كاركنان برابر قوانين و مقررات استخدامي

-نظارت بر حسن امور بانک‌های اطلاعاتی و تهیه آمارهای پرسنلی

-نظارت و سرپرستي امور دفتری و بایگانی

-بررسي و كنترل نامه‌هاي تهيه شده و پاراف آنها

-بررسي و رسيدگي به امور حضو و غياب، عملکرد و ترفیعات

-گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی

-نظارت بر حسن اجراي امور مربوط به سيستم جامع پرسنلي

-شرکت در جلسات و مطرح کردن خط مشی های اموراداری

-تهیه گزارشات لازم و ارسال آنها جهت مافوق

-تهيه و تنظيم قراردادها و شرکت در مناقصات

-نظارت بر کليه کارهای عمومی

فعالیت‌ها:

گزیده فعالیت‌‌های امور اداری دانشکده از سال 1394:

-تعدیل و تغییر نیروها (6 نفر) در راستای افزایش بهره‌وری

-جذب سه هیات علمی آموزشی طب و داروسازی سنتی و پیگیری برای جذب یک هیات علمی آموزشی دیگر

-جذب دو متخصص طب سنتی به عنوان طرح درمانی سلامتکده

-جذب دو نفر برای واحد پذیرش درمانگاه

-جذب 4 نفر نیروی مشمول طرح نیروی انسانی

-عقد قرارداد و جذب 3 نفر نیروی خدمات نظافتی دانشکده

-پیگیری برای تجهیز و مرمت ساختمان موسسه و دانشکده طب سنتی و برگزاری جلسه با میراث فرهنگی و دفتر فنی دانشگاه

-گرفتن تاییدیه اداره گاز و نصب کنتور گاز و تکمیل لوله کشی گاز ساختمان بعد از دو سال توقف

-نصب پمپ کفکش برای فضای سبز جهت مصرف بهینه آب بعد از دو سال وقفه

-تجهیز ساختمان بهشت (اداری - آموزشی و درمانی )

-هماهنگی با شهرداری و دریافت سطل زباله خشک ( دانشکده و موسسه ) برای بازیافت

-عقد قرارداد با شهرداری منطقه جهت دفع پسماند بیمارستانی

-راه اندازی دوربین مدار بسته و برقراری ارتباط آنلاین تصویری بین دوربین‌های موسسه و دانشکده

-راه اندازی سیستم صوتی تالار یاس

-نصب دستگاه کارت زنی با هدف مکانیزه کردن ورود و خروج پرسنل

-خرید، نصب و راه‌اندازی تلفن سانترال

-خرید و نصب نزدیک به 20 عدد اسپیلت

-تعمیر و راه اندازی سیستم گرمایشی دانشکده با شروع فصل سرما

-درخواست کارت شناسایی کارکنان از مدیریت محترم حراست دانشگاه

-درخواست و صدور حکم کمک هزینه عائله مندی همکاران خانم مجرد

-درخواست صدور کارت چند منظوره جهت کارکنان مشمول طرح نیروی انسانی

-درخواست و تهیه فرم تعویض شناسنامه کارکنان مطابق بخشنامه مربوطه

-ثبت نام تکمیل فرآیند کلیه همکاران متقاضی بیمه تکمیلی بیمه مرکزی رازی

-انتقال کتابخانه مرکزی از موسسه طب سنتی به دانشکده طب سنتی

-عقد قرارداد فهرست‌نویسی کلیه کتب کتابخانه به صورت دیجیتالی

-عقد قرارداد تجهیز فیزیکی آزمایشگاه دانشکده طب سنتی

-تهیه و خرید کلیه لوازم اداری مورد نیاز با تایید ریاست محترم موسسه و دانشکده طب سنتی

-تعمیرات اساسی موتور خانه دانشکده طب سنتی

-درخواست انجام کار و تهیه مقدمات آماده‌سازی سلامتکده اعم از امورات تاسیساتی و زیربنایی برابر بخشنامه معاونت محترم درمان

-نصب اسپیلت آزمایشگاه و کتابخانه مرکزی از طریق جابجایی از واحد های داخلی

-خرید لوازم برقی سلامتکده دانشکده طب سنتی

-صدور کلیه اطلاعیه‌های بزرگداشت ایام و نصب علائم و پرچم مربوطه ایام فوق

-تشکیل کمیته سلامت تکریم ارباب رجوع

-تشکیل کمیته حجاب و عفاف

-تشکیل شورای فرهنگی

-اعلام شماره‌های تلفن گویا به مدیریت 118 مخابرات استان تهران جهت سهولت دسترسی به ظرفیت‌های درمانی سلامتکده

-نصب سیستم حضور و غیاب مکانیزه

آیین نامه‌ها:

-آیین نامه اداری استخدامی کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور (1391) (لینک)

-آیین‌نامه اداری استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران (لینک)

-مصوبه طرح تکریم ارباب رجوع (لینک)

-مصوبه نظرسنجی ارباب رجوع (لینک)

فرم‌ها و فرآیندها:

-فرم نظرسنجی ارباب رجوع (لینک)

-فرم بازرسی طرح ارباب رجوع (لینک)

-فرآیند تشویق کارکنان دانشکده طب سنتی با رعایت اصول تکریم ارباب رجوع (لینک)

-فرآیند توبیخ کارکنان دانشکده طب سنتی بر اساس نتایج سنجش رضایتمندی ارباب رجوع (لینک)


 

اوقات شرعی
همایشها و کنگره ها
کارگاه توانمند سازی

لیست کارگاههای توانمندسازی هیات علمی دانشکده طب سنتی (1396)

شرکت در کارگاهها برای دانشجویان و کارشناسان بلامانع است.

جستجو
تکریم ارباب رجوع
قطع بودن خط تلفن

شماره تماس مستقیم 55639666 
دفتر ریاست دانشکده طب سنتی موقتا قطع میباشد 
لذا با شماره تلفن 55639667 داخلی 300 تماس حاصل فرمایید.